söndag 15 maj 2011

Fototriss


Veckans tema fick mig och tänka på "många år gamla". 
I onsdags i denna veckan var jag tillsammans med mina fotovänner i Fotogruppen Ale på en fotovandring i Risheds naturreservat.
http://www.naturskyddsforeningen.se/kretsar-lan/vastra-gotaland/ale/naturreservat/rished/
På vägen hem mellan fälten hittade jag dom här gamla traktorerna.
Meningen med dessa bilder var ju tänkt i första hand att visa mitt traktortokiga barnbarn dessa gamla åk. 
Hoppas att dom även kan roa någon mer på Fototriss!
På vägen stod även denna bensinpump, även den MÅNGA år gammal.



9 kommentarer:

Caroline Lind sa...

Bra tolkning och fina bilder:)

Anonym sa...

Gillar dina foton, kanske vore nåt för fotogruppen att åka o fota gamla traktorer o maskiner, finns något museum med det.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Ja ja nu ska vi inte ta i! fast det är kul o fota detaljer på gammalt o rostigt

sinneskatten sa...

Snygga foton och en fin triss

Annelie sa...

Kreativ och fin tolkning!

Anonym sa...

Snygg och fin triss!

Anonym sa...

Gillar din tolkning! Snyggt är det också.

Jah Hollis sa...

Den bensinpumpen har utan tvekan sett sina bästa dagar.
Traktorerna med sina skopor ser ut som gamla urtidsödlor.
Fina trissbilder blev det.

Linnea sa...

Hej! Så fint du tolkat bilderna, härligt! Tack för dina kommentarer till mina som är med för första gången