måndag 25 juli 2011

Albin och den inte "roliga" kickbiken

Åkte till Vårgårda igår och uppvaktade mitt 5 åriga barnbarn med ett stort paket i bagaget.  Ett paket som innehöll något som han önskat sig! Han öppnar med stor iver och vad händer?     Han utbrister: Den är inte fin!!! Nähä, varför då? Den har ju inte rosa däck!                          Hur kunde jag missa detta :)

Men som synes så varade denna frustration av bristen av rosa däck inte så länge. Full rulle, kameran hann knappt med :)
Denna kaloribomb på 3 personer, eller rättare sagt på 2,5 person. Ja ni förstår själva, det kan ju inte vara bra, men gött var det :)


 

2 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Varför i H-e försvinner mina kommentarer?
Som sagt (igår): Du får ställa in kameran på automatiken/sport för att hinna med en femåring, i all synnerhet på en kickbike.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Tack för tipset. ena stunden stilla o andra står han fotomodell. Jag får leta upp inställningen så jag vet till nästa gång