söndag 11 september 2011

Fototriss del 148: SKUGGA

Veckans tema var ju inte så lätt att fixa, ute i alla fall då himlen inte kunde vara gråare!
På söndagen var vi på cirkus med barnbarnet.
Och man får väl hålla med dom som säger att man är lite knäpp när det gäller fotografering.
För till min glädje upptäcker jag alla dessa fina skuggor i taket när tjejen på trapetsen gör konster.
Hurra och fram med lilla Nikon Coolpixen som alltid ligger i handväskan.
Och när vi kom ut från föreställningen så sken solen :)
Andra bilden på barnbarnet utanför cirkusställningarna.
Ser ut att vara 3 m lång men han är ca 1,15 m.
Sista bilden är från Macie Donkan, där söndagsmiddagen åts.
Fotot blev nästan svart-vit pga av motljuset.


Fler fototrissares bilder att se på

11 kommentarer:

Biggan sa...

Häftiga bilder! Alla tre!!!

Lena sa...

Fina skuggbilder. Tycker om stämningen i den sista!

Beppan sa...

Fin skuggtriss - härliga bilder alla tre!!

Marie-Louise sa...

Oj vilka läckra skuggor.

Artlover sa...

Bild tre är lite mystisk och sätter huvudet rullning. Jag gillar den bilden bäst.

Sandbergs Fotoblogg sa...

Läcker triss du bjuder på och den första blir min favorit!

Mariane sa...

wow... gode billeder alle 3, synes mest om den sidste.. :)

Åke Blomqvist sa...

Bild tre vill jag kalla: Skugga. Bra trissat!

4U2 sa...

Lyckat!

Linnea sa...

Sån fin triss du fått ihop Lena. Gillar alla tre. Hoppas du har det bra/Linnea.

Kollade igenom dina blombilder, så fina så fina!

Jah Hollis sa...

Det var snyggt fångade skuggbilder, alla tre.