fredag 30 september 2011

Whitelöksbread!!!!

Magnus Uggla går på engelska lektion och jag tror att det finns några nära i min omgivning som kanske tycker att jag oxå borde göra detta :)
Har ett numera trevligt minne av resan med barn och barn och vänner till Phuket 2010.
Eftersom jag var den som kunde engelska bäst (min egen åsikt bara troligen) så beställde jag mat till hela sällskapet på för kvällen vald restaurang.
Bara att beställa tog tid då alla skulle ha olika mat och dryck.
Men vi var överens om allihopa att vitlöksbröd skulle vi till oss alla.
Munterheten runt bordet var hög efter den beställningen!
Ja, vad då whitelöksbread!! Vad skrattar ni åt?
Så numera äter vi whitelök hemma hos oss:)

Albin i trappan i väntan på mat
Inga problem med drinkbeställningarna

Hela gänget

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen fara, min väninna talade vitt och brett om att hon ätit penis till middag. Inte engelska men italienska och där är skillnaden på pitt och kyckling en bokstav.
Renée