lördag 10 mars 2012

Lite gamla foton under melodifestivalens gång


Melodifestivalen pågår på tv och jag rensar gamla foton.
Hittar bilder från en veckas semester på fantastiska Gotland för några år sedan.
Med ny kamera i bagaget var det spännande att fota.
Allt, allt fotades.
Med lånat makro tillbringades många timmar på backen, fotande orkidéer av olika slag.
Adam och Eva är med här, fotad på Stora Karlsö.
Sippor av olika färger finns i bildarkivet, vita, blåa, rosa och gula.
En ö som jag kan tänka mig att åka tillbaka till, men gärna då vår eller höst.
Ett annat fotomål är Gotska Sandön. Den finns med i reseplanerna i framtiden :)









Mitt under mellofestivalen dyker denna roliga bild upp på Facebook :)
Fis aldrig i en våtdräkt!
PS. Lisas låt är så bra :)


Go fortsättning på helgen

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å så masse fine bilder Lena , det er artig å bla litt i gamle bildemapper.

Ha en fin Søndag, Marit.

mammakero sa...

Väldigt vackra Gotlandsbilder! Vi var där 2006 på den medeltida veckan, då fanns inga sippor alls! Jag tillbringade tiden då Melodifestivalen pågick, vid Sims spelet!
Sista bilden var störtskön! Hahaha!!