torsdag 8 mars 2012

Omvårdnad av min ljuva lekamen

Efter en lång dag på jobbet satt det skönt med en stunds massage på den himla goa axeln och vidhängande rygg.
Snön avtog i morse men ligger så vackert kvar.
Några minusgrader är det.
Brrr vart tog våren vägen?
En arbetsdag till och så är det dags att avnjuta en trevlig helg.
Bio med Liza Marklunds Nobels testamente ska ses.
Vip-biljetter beställda. Jojo fint ska det vara, inte trängas med andra :)

Knyckt fotot med text från en kollega som lagt ut på Facebook :)
Jag gjorde mig giftfri för mer än 10 år sedan :)
Ett av mina bästa projekt :)

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Hoppas att du får en trevliog helg och en riktigt bra biokväll...
och jag tror inte att du röker...eller ???
Du som ser så fräch ut...

Tjingeling...

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Visst ser jag fräsch trots en mycket högre ålder.
Jag gjorde mig giftfri för mer än 10 år sedan :)
Ett av mina bästa projekt :)

Anki sa...

Klokt av dig - jag slutade för 5 år sen och är glad för det - ångrar att jag inte slutade långt tidigare...
Ha en riktigt bra helg!