söndag 16 juni 2013

Lite smått och gott

Oj vad tiden går, nu är det sommar och 2 veckors semester framför mig.
Innan dess har jag hunnit med en tur till Kinnekulle under 6 juni med vacker miljö och blomsterprakt.
Guckoskon blommar och Ramslöken likaså.









Besök av mina busiga barnbarn och bonusbarnbarn ute vid vagnen i Ljungskile.

                                          Lilla Anni och Vanessa
                                              Busige Albin



Den årliga Smögenturen hann jag med i fredags med Lilla Tyra och kompisen Eva.

                                             Tyra och makrillen







5 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, söta busungar och vackra blommor.Hoppas ni får en riktigt go semester. Om ni får en stund över och är badsugna är ni välkomna på lite poolhäng någon dag.

Rantamor sa...

Hoppas att du får en underbar sommar Liisanantti....

Tjingelingen från en Rantamor på vingel...

Linnéa sa...

Härlig natur o härliga ungar! Kul när du lägger in på din blogg!

Själv är jag nu på Öland, norra igen, kom vid 20.30 regn precis som förra året. Men så skönt, har 5 veckor framför mig. 2 veckor Öland o Transås, bröllop, sen torpet i 3 veckor!

mammakero sa...

Vilken tur att du varit uppe på Kullen och fotat! Det är nämnligen första gången som jag INTE varit där vid den tiden...! Det är så sagolikt vackert då ramslöken blommar!
Härliga bilder på barnbarnen och visst är det underbart att ha kommit igång med att bo i våra respektive sommarboenden!Härliga Smögenbilder med!

Linda sa...

A really beautiful series of photos.